Blogdan uzun süredir uzak kaldım malesef,okuyucu sayım henüz kaç bilemiyorum ama etrafımda okuyanlardan olumlu tepkiler alıyorum ve kendi kendime sanırım iyi birşey yapıyorum diyorum :)
Bugünkü post ülkemizde yeni yaygınlaşan ancak Amerika,Canada başta olmak üzere yurtdışında oldukça benimsenmiş 'Bridal Shower' içerikli
Bridal Shower bizim ''Kına Gecemiz '' gibi düğünden,evlilik merasiminden birkaç gün önce çoğunlukla gelinin arkadaşlarının düzenlediği geline hediyeler verilen (sanırım en güzel taraflarından biride bu :) ) ve gelininde arkadaşlarına o günün anısına hediyeler verdiği kız kıza eğlenilen bizim kına gecelerimizin otantik havasından tabiatıyla ağlaklığından tamamen uzak bir parti türü.Yukarıda belirttiğim üzere ülkemizde yeni yeni yaygınlaşıyor.Her gelinin tercihlerine göre belirlenen konseptler üzerinden düzenlenen bu parti evde ya da dışarıda gerçekleştirilebiliyor yeni trendler arasına son zamanlarda birde nail house ve spa mekanlarıda eklendi tabi bu biraz daha düğün öncesi stresi atmaktan,dinlenmekten enerjisini o muhteşem güne saklamaktan yana olanların tercihi :)) Bridal shower organizasyonunda gelinin yakın arkadaşlarına çok iş düşüyor çünkü organizasyonu onlar düzenliyor evlilik tarihi yakınlaşan biri olarak arkadaşlarımla çokça konuştuğumuz bir konu bu post onlara da fikir verecek sanırım ben kendi sürecimle ilgili detayları da burada fikir vermesi açısından paylaşıyor olacağım :)
İşe önce konsepti,mekanı ve kişi sayısını belirlemekle başlayabilirsiniz ve bir davetiye bastırabilirsiniz,davetiyeniz konseptinize uygun olmalı.Bu konuda bebeklik resinlerinizden başlayarak evlilik aşamanıza kadar her yaşınızdan seçtiğiniz birer resmi kolajlayabilir ve davetiyenize bastırabilirsiniz eminim davetiyeyi eline alan herkes bir duygu fırtınası içine girecektir :)Ya da davetiyelerinizde çiçekler boncuklar,taşlar kullanabilirsiniz.Davetiye tasarlanması,basımı ve bu konuda destek için begumsreamhouse@gmail.com 'a mail atın size en uygun davetiyeyi hazırlayalım :)
Sembolik bir örneği fikir olması açısından paylaşmak istiyorum sizlerle
Konsepte göre süslemelerin yapılması ortamı daha da eğlenceli bir hale getirebilir,konseptinizi partinin düzenlendiği mevsimle de bağdaştırabilirsiniz kış mevsiminde karlar kraliçesi olup masaları kar küreleri ile dekore edebilir bembeyaz bir dekorasyon ile bütünleyebilir ya da baharda uçuş uçuş bir tütü giyerek kokteyllerinizin cupcake standınızın üzerine kelebekler kondurabilirsiniz :)
Gecenin sonunda arkadaşlarınıza ''Günün Anlam ve Önemine Uygun :)armağanlar vererek bu günü unutulmaz kılmanızı öneririm:)
Bu bir manikür seti ya da şık bir kutu içerisinde arkadaşlarınızın yanında taşıyabileceği bir ayna kimi zaman bir anahtarlık,oje,özel tasarlanmış bir ajanda ya da bir kupa t-shirt ikilisi zaman kimi zaman şık paketlenmiş sabunlar,mumlar olabilir (sabun konusuna ayrıca değineceğimiz bir post yolda bizim geleneklerimizi unuttun mu Begüm diyenler ''Gelin Hamamı ve Kına '' ayrı bir post konusu :) .Örnek olması açısından birkaç görsel paylaşıyorum ancak konsepte karar verildikten sonra armağanlarınıza da birlikte karar vermek en doğrusu.Sipariş edilen ürünler yine konsepte uygun olarak şık paketlerle teslim edilecektir.
Ne olursa olsun unutayın bu sizin için özel bir gün tadını doyasıya çıkarın :)
Artık küçük bir kız değilsiniz diyenler olsa da içinizdeki çocuğu bu gibi günlerde şımartabildiğiniz kadar şımartın:)
O gün çocukluğunuza da dönün hem siz;

Hem de arkadaşlarınız :))
Rejimi de unutun ;
O gecenin prensesi sizsiniz:)
Sizin Bridal Shower organizasyonunuz nasıl olsun , begumsdreamhouse@gmail.com bir mail ile beyin fırtınamız başlasın :)
Ya da Begüm ben partimi sen yazmadan önce organize etmiştim diyenlerdenseniz detaylarınızı gönderin yayınlayalım:)
Sevgiyle kalın...
Begüm
Ps:Resimlerin birkaçı alıntıdır..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder